Gazdaság. Életmód. Stílus.

Aktuális hírek

A belföldi turizmus legerősebb időszaka jöhet Magyarországon egy friss kutatás szerint
A magyarok 71,7 százaléka tervez utazást az idén, háromból két ember pedig belföldön szeretne kikapcsolódni; sosem látott népszerűségnek örvend a Balaton és hatalmas lehetőséget kaphat Budapest - derül ki az Everguest turisztikai tanácsadó cég és a Tárki friss felméréséből.
külföld
Megszűnik a 22 eurós áfamentességi értékhatár
2021. július 1-jén az Európai Unióban megszűnik az unión kívülről érkező 22 euró alatti áruk áfamentessége, 150 eurós értékig azonban a termékek behozatala továbbra is vámmentes marad. A Magyar Posta automatikus vámeljárással készül a jogszabályi változásra.
belföld
Varga Mihály: az átoltottság növekedésével visszatérhet a gazdaság dinamikus növekedése
Az átoltottság növekedésével, az oltási lendület folytatásával hamarosan meg lehet nyitni a még zárva levő helyeket, a magyar gazdaság visszaállhat korábbi dinamikus, és stabil növekedési pályájára - mondta a pénzügyminiszter pénteken Tiszafüreden, a város főterének ünnepélyes átadásán.
belföld
Letették a Veszprémi Iparos Park alapkövét
A mintaprojektnek is beillő közel 9 milliárd forintos beruházással a szakképzésben tanuló fiatal generációk XXI. századi ipari körülmények között tanulhatnak helyi vállalkozók közreműködésével.
belföld
Megháromszorozta a magyar aranytartalékot az MNB
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 31,5 tonnáról 94,5 tonnára növelte Magyarország aranytartalékát - közölte az MNB szerdán.
belföld
György László: indul a Magyar falu vállalkozás-újraindítási program
Hamarosan, még tavasszal indul a Magyar falu vállalkozás-újraindítási program, amelynek alapvető célja a beruházások ösztönzése - jelentette be az Innovációs és Technológiai Minisztérium gazdaságstratégiáért és szabályozásért felelős államtitkára kedden Budapesten, sajtótájékoztatón.

A marketing Matrjoska babája

Veszprémünk
2018. december 11. 18:19

Első látszatra könnyen elkönyvelhetnénk a veszpremunk.hu-t modern Est Lapoknak, ahol a 21. századhoz igazodva, közösségi alapon szerkesztve megtalálhatjuk a város programjait és néhány cikket. Ha jobban odafigyelünk, és a marketing szemüvegén át tekintünk rá, rájöhetünk, épp olyan sokrétű, mint a népszerű orosz fajáték, amely újabb és újabb lehetőségeket rejt magában.

A veszpremunk.hu ugyanis nem csak a helyi események adatbázisa. Adatbázisa az egész városnak, így a cégeknek is. Információs tár, ahol az információ jelenthet egy kulturális happeninget és egy névjegyet is egy Veszprémben működő vállalkozásról. Utóbbinak éppen annyira szüksége van arra, hogy hírt adjon létezéséről, mint egy programszervezőnek a megfelelő bevétel elérése érdekében. Különösen ma, amikor nemcsak az ügyfeleknek kell eladni magunkat, hanem a leendő munkatársunknak is. Tévedés azt hinni, ha ezt egy helyen már megtettük, akkor máshol nem kell.

A modern marketing egyik legfontosabb alaptevése: légy jelen minél több felületen! Óriási a zaj, és a leghatékonyabbak akkor lehetünk, ha minél nagyobb szeletet harapunk ki a tortából.

Érdemes tehát a cégeknek is regisztrálni az oldalra, feltölteni magukról adataikat, szolgáltatási portfóliójukat, referenciáikat vagy éppen közelgő eseményeiket. Már csak azért is, mert a veszpremunk.hu nem egy felület. Második matrjoska babaként összeköttetésben áll vele Veszprém piacvezető online médiuma, a vehir.hu, így az oldalra felöltött események nemcsak a programnaptárban, illetve a főoldalon Business fül alatt kiemelve jelennek meg, hanem a vehir.hu felületén is.


A veszpremunk.hu logója.

Ám a veszpremunk.hu nem csupán az Arany oldalak internetre költözött egyszerű, statikus változata, hanem párbeszédre alkalmas kommunikációs csatorna is.

Márpedig a kommunikáció egy vállalkozás életében elengedhetetlen. Ha nem kommunikálunk folyamatosan, olyan, mintha nem is léteznénk. De az sem mindegy, hogyan kommunikálunk. A személyesség és a visszajelzés lehetősége egyre fontosabbá válik az ügyfelek számára.

Persze mondhatjuk, erre tökéletes felület a Facebook. A közösségi média óriás algoritmusa azonban erősen szelektál, a bejegyzések töredéke jut el a közönségünkhöz. A veszpremunk.hu nem erre törekszik. Az oldalon egy kattintással, jól átláthatóan mindig elérhetők adataink, bejegyzéseink, eseményeink, melyeket személyre szabottan meg is kapnak a követőink, adott esetben pedig az oldal moderátorai által kiemelve a legérdekesebb tartalmak a főoldalon, mindenki számára is megtekinthetők.

Ráadásul mivel a veszpremunk.hu eleve egy szűrt, ám kiterjedt célközönséggel rendelkezik, akiket kifejezetten a városi lehetőségek és történések érdekelnek, nem kell attól tartanunk, hogy olyanokat bombázunk a hirdetésünkkel, akik számára az nem is releváns.

További képek